خبر
در گروه مپنا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:02 دوستي در مجموعه وازت نيرو اذعان داشت مپنا خود يك وزارت خانه است ! البته اين وزاتخانه در حال حاضر بودجه خود را از دولت مي گيرد و توان اداره خود را ندارد . در سال 91 سود شركت تقسيم خوبي نخواهد داشت . در نيمه دوم 92 تا زماني كه تحريم ها كم نشود وضعيت به همين شكل است اما قطعاً با رسيدن دولت اصلاحات و توجه به توسعه برق وضعيت اين شركت تغيير مي كند . فلذا در سال 93 حتي اگر مپنا در سال 1000 ريال سود ساخت نبايد تعجب كرد .
درحال حاضر بازي روي سهم شكل گرفته و ممكن است سهم تا 3600 ريال نيز رشد كند امادر كوتاه مدت تحولات شگرف مالي براي سهم رخ نمي دهد .
گويا در مجمع امسال نيز تقسيم سود حداقل خواهد بود . اما با ديد بلند مدت سهم چشم انداز بسيار خوبي دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 خرداد92


