خبر
خبري كه قرار است …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:15 گفته مي شود زمزمه هايي در جريان است كه نرخ سود بانكي در دولت حسن روحاني افزايش يابد . اين موضوع در 2 راستا صورت خواهد گرفت 1- كنترل نقدينگي و كشيده شدن ترمز نقدينگي در بازارها و 2- ورود پول به بانك ها و تجهيز منابع از سوي انها . اين ميان بورس با افزايش نرخ سود بانكي در كوتاه مدت سود نمي كند چرا كه بازار رقيب او تقويت شده و اين باعث افت پي به اي بازار خواهد شد اما قطع به يقين مديران بورسي براي جذابيت بازار بايد دست به حركات جديدي بزنند .
بهتر است از حالا در مورد اين موضوع عزيزان بورسي بحث را آغازكنند تا در ان مقطع شوك به بازار وارد نشود .
البته بي شك دولت فعلي بازار سرمايه محوري را در سال هاي پيش رو در دستور كار خود قرار مي دهد چرا كه بورس تنها نقطه اي است كه مي تواند سرمايه را مستقيم به بنگاه اقتصادي وصل كند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 خرداد92


