خبر
گروه پتروشيمي بايد …
تحلیل خبر
بتا سهم –7:16 بازار كم كم بايد نگاه خود را به گروه پتروشيمي به خصوص انها كه صادرات محور هستند تغيير دهد . البته اين گروه 3 موضوع مهم دارد . 1- تحريم :اگر دقت داشته باشيد در پيشنهاد جديد 5+1 اولين چيزي كه انها به عنوان گام مثبت پيشنهاد داده بودند برداشته شدن تحريم پتروشيمي ها بود . اين يعني ممكن است در سريعترين شكل ممكن با برداشته شدن تحريم اين شركت ها مواجه باشيم . كه خبر خوبي است 2- نرخ خوراك : طبق برخي شنيده هاي موثق با هماهنگي هاي به عمل امده احتمالاً نرخ خوراك در محدوده 1800و 1900 ريال براي اين شركت ها لحاظ مي شود كه عدد بسيار مناسب و منطقي است . 3- دلار : در روز هاي قبل كمي نگران بوديم اما عدم افت دلارو سياست كشور در عدم ريزش دلار مي تواند مزيت اين گروه باشد از همين رو اين گروه بيشترين سود را از دولت فعلي خواهد برد كه شركت هاي فارس، پارسان، پرديس و زاگرس و مارون نمونه هاي بارز اين موضوع هستند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27 خرداد92


