خبر
در نماد مارون …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:10 باور كردنش سخت است امااين سهم در مجمع 5700 ريال سود تقسيم كرد و اين يعني تقسيم بيش از 2200 ميليارد تومان سود كه كم سابقه است . در مورد سهم و اين كه بازدهي خوبي را مي دهد حرفي نيست ولي اين يك پيغام بزرگ براي بازار است . مجموعه ساتا و غدير نزديك به 30% سهام اين شركت را دارند و اين يعني دريافت 700 ميليارد تومان سود ! به نظر ميرسد كم كم نقدينگي خريد بلوك خليج فارس جورمي شود!
به نظر تقسيم سود بالا در مجمع مارون يك پيغام براي خريد احتمالي مجموعه ساتا در خليج فارس خواهد بود . اين نظر شخصي است و ممكن است تحليل درست نباشد اما با وجود پتروشيمي پارس و سهامداري 40% ساتا در اين سهم تمايل انها براي حضور در خليج فارس بيشتر مي شود .
مارون شنبه به بازار ميايد و به نظر ميرسد در قيمت هاي 26000 و 27000 ريال قرار گيرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
13 خرداد92


