خبر
خبرهايي از فملي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:05 گويا فملي قصد ندارد سود سال 91 را به سهامداران تقسيم كند . زمزمه ها حاكي از افزايش سرمايه بيش از 100% اين شركت از محل اورده است كه سود نقدي مجمع را مي بلعد! بهتر است كساني كه ديد كوتاه مدت دارند از سهم فاصله بگيرند اما در ميان مدت و بلند مدت حضور در مجمع فوق العاده و افزايش سرمايه شركت هايي مانند مس و كنور جالب توجه خواهد بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11خرداد92


