خبر
پارسان با 4 خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:20 زاگرس اعلام كرده است كه صادرات بسيار مناسبي داشته و تعديل در سود سال 92 قطعي به نظر ميريسد . مجمع زاگرس 22 خرداد ماه بوده و گفته مي شود 5000 ريال تقسيم سود در مجمع صورت خواهد گرفت . پارسان تقسيم سود زاگرس را 412 تومان ديده است . مارون هم 500 تومان تقسيم مي كند كه پارسان 340 تومان ديده است. اما دو شركتي كه مجمع برگزار كردند يعني كرمانشاه ،خراسان در كرمانشاه بودجه پارسان 170 بود كه او 180 تقسيم كرد اما خراسان بودجه پارسان 82 تومان بود كه 150 تومان تقسيم شد و به نظر ميرسد 25 ميليارد تومان ازاين محل به سود پارسان اضافه مي شود .
در صورتي كه تقسيم سود شبريز را همچنان 90% در نظر بگيريم حدو د 27 ميليارد تومان نيز ازاين محل تعديل خواهد داشت . سود سرمايه گذاري ها و فروش انها نيز بايد اضافه شود كه به راحتي تعديل بالاي پارسان را رقم مي زند و سود شركت را به 1700 ريال نزديك مي كند .
پارسان امسال بيش از 2100 ريال سود و براي سال بعددر شروع كار سود 2200 ريالي را دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 خرداد92


