خبر
در گروه سنگ آهن …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:45 ديروز چادرملو خبر داد كه عدد 800 ميليارد توماني كه مد نظر دولت بوده 40% از ان را گروه سنگ اهن و باقي را فولادي هاي مي پردازند كه با تقسيم ان بر 2 شركت فخوز و فولاد و البته كمي هم ذوب عدد آنچناني بالايي نمي شود . البته براي سنگ اهني ها گويا بهره مالكانه حذف مي شود . حدود 120 ميليارد تومان براي كچاد و همين عدد كمي بيشتر براي كگل نيز محاسبه مي شود . نكته مهم اين است كه اين دو شركت با يك تغير در فروش بورس كالا و بودجه اين عدد را جبران مي كنند و واكنش مثبت ديروز بازار به اين گروه نيز از همين بابت بود .
در اين گروه ومعادن، و كگل مي توانند براي رشد بيشتر مورد توجه باشند و كچاد با ديد ميان مدت و رفتن به مجمع پيشنهاد مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
31 ارديبهشت 92


