خبر
درنمادكرمانشاه …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:34 كرمانشاه 6 خرداد ماه به مجمع مي رود و 1 ماه بعد سود خود را تقسيم مي كند . به نظر ميرسد بين 1700 تا 1800 ريال سود در مجمع كرمانشاه تقسيم شود . اين سهم در صورتي كه در سال 92 نيز با رويه سال 91 حركت كند تحقق سود 2500 ريالي دور از ذهن نيست .
با اين تفاسير سهم در حال حاضر با توجه به در پيش بودن مجمع در پي به اي 3 معامله مي شود . به نظر ميرسد منفي امروز اين سهم ريسك آنچناني براي خريد ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
25 ارديبهشت 92


