خبر
فايرا و وتوصا …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:34 فايرا گزارش خيره كننده اي را دارد و در گزارش 12 ماهه موفق شده 1582 ريال سود محقق كند و به نزديك 30 تومان به ازاي هر سهم سود انباشته دست پيدا كند كه خبر خوبي براي سهامداران شركت است . گفته شده سود سال 92 نيز در همين محدوده و حتي با عدد بالاتري به بازار اعلام مي شود . بايد ديد بورس مي خواهد با سود سال 91 سهم را بازگشايي كند يا خير . قيمت منطقي براي بازگشايي فايرانيز محدوده 7800 تا 8000 ريال است و قيمت هاي كمتر از 8000 ريال براي خريد جذاب مي شود .
اما شايد در حال حاضر وتوصا گزينه قوي تري باشد سهمي كه سهامدار اين شركت است و حالا مي تواند هم با رشد و هم با سود آوري پرتفوي خود را بهبود بخشد . امروز خريد وتوصا حتي در درصد هاي مثبت نيز براي نوسان گيري مناسب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
22 ارديبهشت 92


