خبر
در اين 3 شركت با خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:31 سود كرمانشاه در گزارش 12 ماهه با تعديل به 2055 ريال رسيده است و اين خبر خوبي براي سهم است . نكته بسيار مهم اين است كه شركت مطابق بودجه پيش رفته و به نظر ميرسد براي سال 92 نيز حداقل سود 2450 ريالي را داشته باشد .
سهم اواخر ارديبهشت به مجمع مي رود و تا قبل از مجمع قابليت رسيدن به 1200 را دارد .
خبر آزاد سازي نرخ اوره به سود اين شركت و البته شيراز است . به نظر قيمت هاي صفر و اندك مثبت امروز شيراز هم مي تواندبراي خريد جذاب باشد .
در كنار اين خبرها شنيده مي شود امروز مارون هم با اعلام سود خود احتمال توقف نماد را در پيش دارد كه خبر خوبي براي سهم است . اين سهم به راحتي تا 32000 و تا قبل از مجمع 34000 را لمس مي كند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 ارديبهشت 92


