خبر
در اين دو گروه …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:15 موج افزايش قيمت ها از نان بگير تا روغن و سيمان جدي تر شده و دولت به سيم اخر افزايش نرخ زده است ! امروز تائيد شد كه افزايش نرخ 30% روغن را داشتيم كه از امروز ابلاغ مي شود و از امروز روغن گران تر به دست ما خواهد رسيد . از سوي ديگر در گروه غذايي گفته مي شود براي شكر نيز مصوياتي گرفته شده تا از امروز قيمت شكر رشد كند كه برخي 1950 و برخي ديگر 2160 را قيمت جديد شكر مي دانند . در اين فضا توصيه مي شود سهم گروه غذايي را فعلاً به فروش نرسانيد و سهامداران گروه غذايي مانند سهامداران غبشهر و غمارگ نيز مورد توجه هستند .
گروه بهشهر و بانك ملي و برخي شركت ها سهامدار اين مجموعه ها مي توانند مورد توجه قرار گيرند .
امروز احتمالاً شاهد صفوف خريد در گروه قند و شكر نيز خواهيم بود . در اين گروه قند اصفهان و پيرانشهر شرايط خوبي دارند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
1 ارديبهشت 92


