خبر
فخوز و فولاژ …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:45 امروز بارديگر شاهد عرضه فخوز در بورس كالا هستيم . با اين رويه كه در عرضه هاي فخوز شكل گرفته است به نظر ميرسد گزارش 3 ماهه مناسبي را نيز از شركت خواهيم داشت چرا كه تا به امروز در عرض 2 هفته 360 ميليارد تومان فروش داشته است كه عدد بسيار مناسب و باور نكردني بوده . بارها در مورد اهميت تحولات اين سهم گفته ايم .
در كنار ان فولاژ قرار دارد كه به قيمت هاي نازلي در اين روز ها رسيده است . غديردراين سهم فعال است و با توجه به تحولات شركت به نظر ميرسد تعديل در گزارش 3 ماهه قطعي باشد . با اين شرايط و با توجه به سود 910 ريالي براي سال 91 و تقسيم سود مناسب ان قيمتهاي محدوده 5100 ريال نمي تواند ريسكي داشته باشد و درواقع سهم با پي به اي كمتر از 4 در اين قيمت ها معامله مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28 فروردين 92


