خبر
هلدينگ شوخي كه جدي شد!
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:48 در ابتدا فروردين وقتي صالح آبادي گفت فروردين ميزبان هلدينگ هستيم گفتيم حتماً قصد شوخي دارد اما وقتي ديروز اطلاعيه عرضه 5% سهام در 27 فروردين روي سايت امد متوجه شديم كه بحث جدي است و بارديگر هلدينگ قرار است روي پول بازار حساب كند .
خصوصي سازي كار بسيار دشواري دارد . مختصات سهم و سود و شرايط ان تغيري نكرده است و تحليل ها همان تحليل هاي قبل است كه بارديگر بيان مي شود اما آنها يك بار سليقه بازار را و قيمت هاي 995 تست كرده اند كه پاسخ دندان شكني گرفته اند .
احتمالاً اين سهم اين بار با قيمت كمتري به بازار مي ايد . به عنوان مثال قيمت هاي 8500 تا 8800 ريال مد نظر دوستان باشد كه سهم را در اين قيمت ها وارد بازار نمايند و حجم سنگيني از نقدينگي را به سمت خود بكشد .
نكته مهم اين است اين سهم قرار نيست اين بارتوسط حقيقي ها خريداري شود بازاريابي ان از قبل توسط حقوقي ها انجام شده و آنها برا ي خريد هجوم مي برند .
عرضه هلدينگ شايد چيزي شبيه زاگرس باشد . تا مدت ها خبري از رشد قيمت نبود چرا كه سهم با قيمت بالا عرضه شده بود اما سهم ارزنده كم كم مسير خودر ا با تعديل هاي بيشتر پيدا كرد از همين رو اگر كسي ديد 1 يا 2 ساله دارد هلدينگ گزينه بسيار مناسبي است . منتهي نه با پول فروش سهام بلكه نقدينگي كه از بيرون وارد مي كنيد .
يكي از خصوصيات هلدينگ اين است كه پول خفته برخي حقوقي ها و بانكها را وارد بازار مي كند .
در روز هاي بعد هم در مورد هلدينگ صحبت مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
21 فروردين 92


