خبر
خبر مهم سنگ آهني …
تحلیل خبر
بتا سهم – 5:55 گفته مي شود بين مسئولان وزارت صنايع و شركت هاي سنگ آهني و فولادي توافقي در زمينه حقوق دولتي بسته شده است كه به نفع هر سه اين شركت هاست . قرار بر اين شده است كه در سال 92 حقوق دولتي همان 5% كه در بودجه گفته شد باشد و هيچ حق و عوارض ديگري از اين شركت ها اخذ نشود . 5% منظور دريافت حقوق 5% از شمش فولاد خوزستان .
گويا توافق شده است كه شركت هاي سنگك آهني يعني كچاد و كگل 3% از اين مبلغ و فولادي ها 2% ان را پرداخت كرده كه دراين حالت و با بودجه هاي فعلي اثرات تعديل منفي براي سود سال 92 اين شركت ها زير 10% و بسيار ناچيز خواهد بود و رقم 2% نيز عددي در بودجه فولادي ها نخواهد بود . اين خبر مي تواند به ثبات نسبي و جلوگيري از افت قيمت هاي بيشتر در اين گروه منجر شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 اسفند91


