خبر
شبريز بدون تعديل!
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:56 كمي سخت است اما شبريز دست خالي به سود سال 92 رسيد كه البته اين روال معمول اعلام سود هاي محافظه كارانه در شركت است . مفروضات بودجه شركت هيچ تغييري نكرده است حتي طرح و توسعه نيز در ان لحاظ نشده و هنوز خوراك همان 110 هزار بشكه است و نرخ همان نرخ است . دلار نيز 12260 لحاظ شده . نكته جالب نرخ ها نيز به همان نرخ هاي قديمي است حتي وكيوم باتومي كه با نرخ بالاي 1000 به فروش ميرسددر بودجه 576 لحاظ شده است . به هر حال سود سال 92 شبريز در شروع كار 1161 ريال بوده و اين ممكن است فشار عرضه را بيشتر كند .
اما به سهامداران توصيه مي شود فروشنده سهم نباشند و نوسان گيران در صورت عرضه سنگين و منفي شدن سهم با ديد 40 روزه و كسب بازدهي احتمالي 25% مي توانند در سهم حاضر باشند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 اسفند91


