خبر
شبريز در حالي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:05 بسياري از خود سوال مي كنند ايا با اين قيمت ها صف شبريز ارزش نشستن را دارد يا خير .؟! نكته اي كه برخي به ان اشاره كرده و گويا در برخي جلسات خصوصي نيز مطرح مي شود بحث دو محصول وكيوم باتوم و نفتاي شبريز است كه مورد توجه بازار خواهد بود . شبريز در سال 91 پيش بيني فروش 550 ميليارد تومان را از اين دو محصول داشته است . در مورد وكيوم باتوم و نفتا هر دو محصول در بازار با رشدي 65 تا70% نسبت به بودجه سال 91 مواجه بودند و حال فرض كنيم اين رقم به سال 92 تعميم يافته و قرار باشد نه 65% بلكه تنها 50% افزايش لحاظ شود رقمي معادل 250 ميليارد تومان قابليت اضافه شدن به فروش شبريز را دارد كه بخش عمده اي از ان به عنوان سود خواهد بود از همين رو برخي اين موارد است كه صفوف خريد اين شركت ها را معقول جلوه مي دهد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
18 بهمن91


