خبر
درنماد شپديس …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:50 گفته مي شود كه فقط در دي ماه پتروشيمي پرديس نزديك به 90 ميليون دلار صادرات داشته است كه بيش از 2 برابر بودجه شركت است . شركت براي هر 3 ماه مبلغ 110 ميليون دلار پيش بيني صادرات داشته است كه اين رقم در بودجه ماه اول سال مالي شركت نزديك به 90 ميليون دلار بوده است . در صورتي كه ميانگين فروش دلار را نيز 3100 در نظر بگيريم رقم بيش از 280 مليارد تومان مي شود كه كل بودجه صادراتي براي شركت نزديك به 1000 ميليارد تومان است ! در واقع 28% پوشش براي يك ماه !
در اين سهم دليل خريد پر حجم هامون سپاهان در روز هاي گذشته نيز همين است .
گفته مي شود بحث افزايش سرمايه پرديس نيز بارديگر در مجمع پارسان مطرح خواهد شد و برخي از نيمه دوم فروردين بابت اين موضوع صحبت مي كنند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
15 بهمن91


