خبر
در گروه خودرو…
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:24 در گروه خودرو شاهديم كه بحث افزايش نرخ گويا مورد تصويب و تائيد دولت قرار گرفته است كه استدلال طرفين براي اين موضوع يك عامل بوده و ان عدم بيكاري در اين صنعت بوده است . گفته مي شود اين افزايش نرخ بر روي گروه سايپا بيش از همه موثر است .
اما در حال حاضر ما هنوز هم ورود ميان مدت به گروه خودور را توصيه نمي كنيم .
در اين گروه تنها به دنبال يك خبر باشيد . امروز گويا قرار است معامله بلوكي 16% غدير انجام شود در صورتي كه سهم عرضه شد و خريدار ان گروه بهمن بود احتمال جدي توجه به اين سهم بسيار بالاست . در غير اين صورت جو افزايش نرخ موقتي است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
14 بهمن91


