خبر
از ذوب خبرميرسد …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:29 گويا ذوب هم با اعلام بدون تعديل بودن راهي بازار مي شود و البته حتي برخي از كاهش اندك سود در ذوب خبرمي دادند . اين كاهش گويا به دليل كاهش جدي واردات كك بوده كه باعث شده در 2 ماه اخير استفاده از شمش به جاي كك فرايند توليد شكل گيرد و اين بهاي تمام شده را براي ذوب افزايش داده است . البته برخي از راه اندازي طرح توسعه و كك سازي در پايان اين ماه خبر مي دهند اما گويا طرح در اوايل اسفند به بهره برداري مي رسد .
با اين خبرها اميد بستن به سود امسال ذوب كمي غير منطقي است اما سود سال بعد مي تواند شاهد تحولاتي باشد .
اما فراتر از همه ي انها معامله بلوك شركت است كه برروند سهم موثر خواهد بود .
گفته مي شود هفته بعد بازگشايي ذوب در بازار را خواهيم داشت .
نبايد در فروش ذوب عجله كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 دي91


