خبر
در پارسان و غدير …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:29 گفتني ها در مورد اين دو شركت بالاست . اما حرف ها تكراري شده است و امروز نكته جديد اين است كه اين گروه تحت فشار جديدي از سوي بازار براي فروش مواجه مي شوند كه حتي ممكن است به 4% منفي غدير و پارسان بيانجامد . امروز را در اين گروه نه خريد و نه فروش داشته باشيد و همچنان توصيه ما نگهداري اين دو سهم است . البته شايد نوسان گيران تا30% از سهم خود در پارسان و غدير را نقد كنند بهتر باشد .
اين شركت ها در صورت افت بازهم خريداران جدي دارند اما بورس موقتاً در پي شوك در ماني در اين گروه است .
فروش غدير و پارسان 1- تنها براي كوتاه مدت ها كه در سود هستند و 2- تنها 30% از سهم در پرتفوي منطقي است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
10 دي91


