خبر
پرسش مهم گروه غدير …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:00 بسياري از دوستان در مورد مجمع شركت هاي زير مجموعه غدير صحبت مي كنند كه طبق اخرين شنيده ها اولين مجمع ، مجمع پرديس بوده كه هفته اول بهمن ماه برگزار مي شود . طبق برخي شنيده ها 14 بهمن مجمع نفت و گاز پارسيان است و احتمالاً هفته اول اسفند نيز مجمع غدير است كه در هر سه مجمع سود در بدترين حالت ممكن در 1 ماه پس از مجمع تقسيم خواهد شد . غدير سود را 5 روزه و گفته مي شود پارسان نيز به همين شكل 5روزه تقسيم خواهندكرد .
به دليل رو به مجمع بودن اين دو شركت هنوز نمي توان از غير مطنقي بودن قيمت آنها گفت اما حضور در پرديس براي بلند مدت ها و پارسان براي ميان مدت ها بهتر است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 دي91


