خبر
در نماد غدير و پارسان …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:10 گفته مي شود بلوك شيراز به زودي به پارسان منتقل مي شود و سود قبلي به صورت هاي مالي سهم برگشت خواهد شد . در مورد اين سهم مجمع و گزارش پرديس همه چيز را روشن مي كند اما در روز هاي پيش رو بازار روي اين سهم بيشتر متمركز خواهد شد . قبل از مجمع با توجه به سود 2200 ريالي پارسان براي تقسيم قيمت مي تواند حداقل 12000 ريال باشد .
در مورد غيدر ديروز فروشنده 20 ميليون سهم پارسان بود كه گفته مي شود به برخي زير مجموعه هاي خود جابجا كرده است . غدير با اين حركت كه احتمالاً امروز نيز ادامه دار خواهد بود در پي شناسايي سود است و گفته مي شود در طي 3 ماه گذشته 84 ميليارد تومان سود فروش سرمايه گذاري ها شناسايي كرده است كه از بودجه شركت نيز بيشتر است .
سرعت رشد اين دو نماد كمتر از ساير بازار اما افت آنها اندك و شرايط آنها پايدار تر است .
غدير امسال به راحتي نزديك به 1700 ميليارد تومان سود شناسايي مي كند و تقسيم 700 ريالي به ازاي هر سهم خواهد داشت .
گروه تحلیل گری بتا سهم
28ذر91


