خبر
شبندر در حالي كه …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:50 بحث صورت هاي مالي و كاهش اندك سود حسابرسي شده و موضوعاتي ديگر نظير سهم 23% صندوق توسعه ملي داغ شده است . فعلاً سهم با اين خبر ريزشي دنبال شده است اما نكته اي را توجه كنيد . اين شركت حدود 2.5 ميليار دلار صادرات دارد كه با ارز 1226 توماني تسعير شده است . اگر براي سال آتي فقط 100 تومان!! افزايش نرخ را در نرخ ارزداشته باشيم حتي با كسر 23% حدود 13 تومان به سود شركت اضافه مي شود . اين در حالي است كه ما فقط 100 تومان افزايش نرخ ارز را در نظر گرفتيم .
در مورد سود سال 92 و اين شرايط بايد كمي بيشتر صبر كرد اما در روز هاي گذشته نيز تاكيد شد قيمت هاي بيش از 3800 ريال كمي براي شركت پر ريسك است . قيمت هاي منفي امروز و محدوده 3430 و كمتر براي خريد در اولين پله جالب توجه است . توجه داشته باشيد كه ريسك سهم بالاست .
گروه تحلیل گری بتا سهم
20 آذر91


