خبر
حاشيه شبندر تمامي ندارد …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:54 امروز شاهد 3 رويداد مهم در شبندرهستيم . خبر اول به شايعاتي از تعديل منفي سهم باز مي گردد كه طبق اخرين خبرها و منابع نزديك به شركت به طور جدي تكذيب شده است .
اما خبري كه بارديگر شركت را نگران كرد بحث معامله بلوك است كه گويا 6.5% از سهام شركت به بانك ملت واگذار شده است و باقي كه نزديك به 45% باشد به زودي واگذار خواهد شد .
حضور بانك ملت در سهم مي تواند جالب باشد به خصوص اين كه براي حفط قيمت و سود ازين محل مي توانند از سهم نيز حمايت كنند . البته بلوك 45يا 46% نيز مشكلات خاص خود را خواهد داشت .
اما به نظر ميرسد اولين واكنش به اين خبر منفي باشد .
اما خبر ديگر بحث نرخ ارزاست . گويا به زودي خبر حذف كامل نرخ ارز 12260 ريالي در كشور مطرح خواهد شد كه فرزين امروز زمزمه هاي ان را مطرح ساخته است . با فرض اين موضوع حتي اگر قيمت ارز 200 يا 300 تومان نيز رشد كند با توجه به صادرات اين شركت و محاسبه تمامي محاسبات با نرخ دلار جديد مي تواند به تعديل سود جدي دست يابد كه خبر خوشحال كننده اي براي سهم است .
امروز سهم با صف فروش احتمالي آغاز مي كند اما خيلي زود متعادل خواهد شد و بارديگر بازي شبندر اغاز مي شود . قيمت هاي منفي امروز فردا مي تواند براي نوسان گيران مناسب باشد اما با ريسك هايي توام است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
19 آذر91


