خبر
گروه خودرو با خبرهايي …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:43 گفته مي شود در ايران خودرو و سايپا با توجه به توافقات نسبي كه به عمل امده وضعيت توليد و فروش رونق نسبي داشته است . از ايران خودرو شنيده مي شود كاركنان شركت در 3 شيفت كاري مشغول توليد هستند . در سايپا نيز شرايط به همين شكل است . افت بيش از اندازه قيمت اين سهم ها و شرايط خاص انها در توليد انحصاري و سود و پي به اي هاي مناسب عواملي است كه در يك سوي قضيه قرار دارد اما فراموش نكنيم بهبود صنعت خودرو در گزارش هاي 9 ماهه نيز ملموس نخواهد بود و اگر خبري باشد در گزارش 12 ماه است اما با اين حال احتمال اين كه با اين اخبار گروه خودرو يك نوسان طولاني مدت تر را شاهد باشد وجود دارد .
دراين گروه خاور، خودرو و سايپا شرايط بهتري را دارند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 آذر91


