خبر
بازهم نرخ ارز و …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:44 اختلاف قيمت اتاق مبادله اي و بازار ازاد به كمتر از 200 تومان رسيده است و گفته مي شود به زودي نرخ ارز بازار در 2500 و نرخ ارز اتاق در 2400 با نوسان كمتري مواجه مي شود .
ديروز خبر تك نرخي كردن را داشتيم و امروز مي توان از لابلاي خبرها زمزمه هاي اين بحث را شنيد .
با فرض اين كه نرخ دلار در بودجه افزايش يابد و يا به نرخ مبادله اي برسد مي توان گفت كه گروه هاي قند و پالايشاگاه اولين گروه هايي هستند كه سود مي برند . باقي را بايد در ثبات احتمالي نرخ ارزجستجو كرد اما در صورتي كه نرخ ارز در 2400 و 2500 براي سال بعد نيز باقي بماند به طور كلي كل بازار اعم از پتروشيمي و فلزات و سنگ آهن شرايط بهتري را خواهند داشت .
اما به نظر ميرسد از اين خبر سه گروه قند، پالايشگاه و پتروشيمي سود بيشتري را ببرند .
خبري كه بايد امروز يا فردا و يا اوايل هفته بعد منتظر ان باشيم .
گروه تحلیل گری بتا سهم
1 آذر91


