خبر
سهامداران ذوب بايد …
تحلیل خبر
بتا سهم – 8:15 طبق برخي شنيده ها صندوق نفت با مديريت جديد اميدقائمي به شدت بر روي ذوب فعال شده است و خريد هاي هفته گذشته در اين سهم از سوي صندوق نفت بوده است . با اين حال افت احتمالي را در قيمت محصولات شركت شاهد هستيم . در اين كه نوسان گير روي ذوب مي تواند جالب توجه باشد شكي نيست اما به سهامداران و نوسان گيران توصيه مي شود در قيمت هاي بيش از 3200 ريال كمي در ذوب با احتياط حركت كنند .
هنوز اين شركت برگ هاي برنده اي مانند طرح و توسعه ، معامله بلوكي ، اعلام سود جديد و … دارد اما خريد در قيمت هاي بيش از 3200 ريال كمي ريسك سهم را بالا مي برد .
اما دارندگان سهم بهتر است به صورت تدريجي و پلكاني از سهم خارج شوند و در فروش نيز نبايد عجله كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
27آبان 91


