خبر
آ.س.پ و ثباغ با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:52 هر دو سهم طي هفته هاي آتي با گزارش 12 ماهه خود به بازار و اعلام سود محقق شده و همچنين مجمع پيش رو سهامداران را با خبر خواهند كرد . اول اين كه نوسان گيران در اين گروه به طور جدي وارد شده اند دو شركت ثباغ و آ.س.پ هم با ديد نوساني و هم ميان مدت و نگهداري تا روزهاي پس از مجمع مي تواند جالب باشد . سياست تقسيم سود اين دو شركت حداكثري است اما تقسيم به موقعي ندارند .
هر دو سهم در قيمت هاي صفر و اندك مثبت امروز هم براي نوسان گيري و هم حضور در مجمع مناسب و كم ريسك است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
24آبان 91


