خبر
ذوب آهن با خبر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:58 ديروز بازاردر تلاش بود كه ذوب را با برگشت مواجه سازد و جان تازه به بازا بدهد اما خبري كه گفته مي شود فعلاً از بلوك 51% ذوب خبري نيست و بلوك 17% جاي ان خواهد گرفت به بازار رسيده و امروز مي تواند اثر منفي خود را بر اين سهم داشته باشد .
احتمالاً طي دو روز آتي بازهم ذوب به قيمت هاي منفي و محدوده 2600 ريال برسد اما خيلي زود خبر اخير را فراموش كند. و شايد در قيمت هاي 2600 ريال براي نوسان گيري جذاب باشد و حتي در 5% منفي كامل امروز .
نكته مهم اين است كه بايد هر چه سريعتر زمان بلوك 56%نيز مشخص شود و اين سهم با معامله بلوك زنده بود كه ابهام آن رشد را از سهم خواهد گرفت . بعيد است تاز زمان مشخص شدن معامله بلوكي سهم شرايط مثبت انچناني را لمس كند .
گروه تحلیل گری بتا سهم
21آبان 91


