خبر
روزي پر تنش در بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:18 امروز در حالی بازار را آغاز می کنیم که چشم اميد بسياري از سهامداران به بازار است تا با برگشت خود به كابوس اخيرخاتمه دهد . حقيقت امر بايد پذيرفت كه واكنش بازار امروز نمي تواند خيلي جدي و قوي باشد چرا كه بازار امروز با ايتمي دست و پنجه نرم مي كند به نام انتخابات امريكا و تا روشن شدن او كمي صبر خواهد كرد . اما با توجه به گزارش هاي رسيده ، رشد قيمت هاي جهاني، رشد دلار و موارد ديگر مي توان اميد داشت بازار امروز حداقل شدت ريزش بازار روز قبل را نداشته باشد .
به نظر ميرسد با توجه به صفوف فروش ساعت اوليه براي بازار سخت دنبال مي شود اما انتشار اطلاعات اين كه ديروز حقوقي ها چه كاره بودند و يا جمع اوري هاي شبندر و فولاد و ذوب به همراه بازگشايي معادن و مس مي تواند وضعيت را كمي بهبود بخشد .
اميد بازار به دقايق پاياني است كه بتواند وضعيت مناسب تري را براي برگشت بازار رقم بزند . توصيه به فروش نمي شود و حتي ريسك پذيران در منفي هاي كامل اول وقت مي توانند خريد كنند كه نماد هاي بزرگي همچون : فولاد ، ذوب، غدير، پارسان، فاسمين ، سپه، كچاد، كگل ، اميد ، كرمانشاه ، خارك ، پرديس، شبندر، شبريز،قندي ها و…
در مورد شاخص نيز بايد اذعان داشت كه امروز او با ساز معادن و مس خواهد رقصيد و اين دو سهم به بازگشايي او كمك خواهند كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
16آبان 91


