خبر
افسانه اي به نام صدرا!
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:42 ديروز هم مجمع بدون هيچ نتيجه خاصي به پايان رسيد تا سهامداران همچنان بلاتكليف باشند . البته قول هايي داده شده نظير اين كه شركت به تابلوي فرابورس منتقل شود ، فروش دارايي هاي ثابت را لحاظ كنند . گفته مي شود تا به امروز زيان انباشته شركت به اندازه قيمت سهم شده است .
صدرا و بورس قصد انحلال شركت را ندارند اما برنامه خروج سهامدار و حمايت از سهم در قيمتي كه گفته شد 1000 ريال است ادامه خواهد داشت .
هنوز هم بايد به صدرا به شكل يك كارت سوخته و شركتي تمام شده نگاه كرد كه بهتر است سهامداران در اولين فرصت خروج خود را از سهم رقم بزنند .
البته با اين شرايط بعيد است كه بازگشايي نيز در كار باشد.
گروه تحلیل گری بتا سهم
7آبان 91


