خبر
شرايط ذوب با دو خبر…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:50 گفته مي شود بلوك 53% ذوب به صندوق كاركنان فولاد رسيده است و ديگر از رقابت خبري نيست . بايد ديد صيحح است يا خير چرا كه ممكن است سهم فروخته شود و به مانند ساير خصوصي سازي ها وجه ان به صندوق برسد . اما با اين حال صندوق هم سابقه سهامداري فولاد و ومعادن را دارد و نمي تواند سهامدار بدي باشد . هر چند در معاملات بازار دخالتي نمي كند .
امروز خبر ميرسد كه در بورس كالا محوصلات ذوب به قيمت بالاي 2000 تومان به فروش ميرسد كه خبرخوبي براي سهم است . شش ماهه دوم و گزرش 9 ماهه اثر اين افزايش ها را در بودجه ذوب خواهيم ديد .
امروز احتمالاً سهم با صف فروش مواجه شده و احتمال افت مجدد تا 1900 ريال وجود دارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
26 مهر 91


