بتاسهم : 8:54 بازي جالبي است كه در گرفته است . مجموعه ايران خودرو با بلوك پارسيان و مجموعه سايپا نيز با بلوك مس و ديگر شركت ها شرايط گروه خود را مديريت مي كنند . گويا خبر ميرسد كه سرمايه گذاري سايپا بار ديگر فروش بلوك مس را به جريان انداخته است . اين شركت حدود دونيم درصد از سهام مس را در اختيار دارد كه با بهاي تمام شده 350 تومان است كه واگذاري آن به قيمت 550 تومان در بازار مي تواند 200 تومان و به ازاي هر سهم براي وساپا حدود 140 ريال تعديل سود داشته باشد . احتمالاً با اين خبر صفوف فروش وساپا جمع و احتمال مثبت شدن او نيز وجود دارد .
در تكميل خبر بايد گفت شركت فروش دهكده پاسارگاد را هم در دستور كار گذاشته است .


