خبر
ذوب در شرايط …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:51 ديروز معامله بلوكي ذوب آغاز شد كه در قيمت هاي 489 تومان ادامه داشت . به نظر ميرسد كه رقابت اصلي بين اميد و ريخته گران است و البته گفته مي شود خريداران ديگري نيز بيرون از گود نشسته اند و منتظر ورود نهايي هستند . امروز احتمالاً سهم در 2240 ريال نيز پرمعامله ظاهر شود اما بازهم جو منفي خواهد بود . شايد براي چهارشنبه منفي هاي ذوب براي خريد و نوسان گيري مناسب باشد به ظوري كه رقابت صورت پذيرد .
نكته مهم اين است كه اگر يك حقيقي مالك اين شركت شود احتمال اين كه با كاهش مجدد قيمت مواجه باشيم بالاست . در روز هاي گذشته نيز عنوان شد بهتر است بالاي 2400 ريال در صورتي كه در سود هستيد فروشنده سهم باشيد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
11 مهر 91


