بازار امروز با ريزش و فشار فروش و عرضه مواجه شده است . عرضه هاي امروز ناشي از دو امر است 1- نقد كردن برخي حقوقي ها براي حضور در بلوك ها و 2- نقد كردن برخي حقيقي ها براي شناسايي سود . بازار طي اين مدت بازدهي بالايي داشته است و اين استراحت كاملاً منطقي خواهد بود . زمان اين استراحت مي تواند فردا باشد اما خيلي طولاني نيست . با خبر گزارش ها و آغاز معاملات بلوكي شرايط تغيير خواهد كرد . البته سرعت رشد بازار از روز هايي كه داشتيم كند تر خواهد بود .
شراز وشبند را همانطور كه عرض شد سهامداراني كه قصد خريد دارند در قيمت هاي معقولي نگاه مي دارند تا قيمت پايه رشد نكند .


