خبر
مشتريان فخوز و ذوب …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:08 اين روز ها شنيده مي شود كه بلوك هاي ذوب فخوز حسابي براي بازار و برخي حقوقي ها جذاب خواهند بود . گفته مي شود براي بلوك ذوب آهن تا به امروز معادن و فلزات ، اميد و ميدكو اعلام امادگي كرده اند و شنيده شده يك گروه حقيقي نيز وارد گود خواهند شد . در اين بين زمزمه هايي در جريان است كه معادن و اميد براي خريد اين بلوك توافق كنند تا رقابت جدي تر نشود .
اما براي بلوك فخوز شرايط كمي فرق مي كند رقم سنگين پول نقد باعث شده تا حقوقي هاي كمتري باشند . شنيده شده است كه 3 گروه براي فخوز حضور خواهند داشت كه گروه اول بازهم به مجموعه اميد باز مي گردد ، گروه دوم كنسرسيومي به رهبري غدير خواهد بود و گروه سوم يكي از دو مجموعه صباتامين و بنياد خواهند بود كه در اين رقابت شركت مي كنند .
لازم به ذكر است كه فضاي رقابتي براي بازار مي تواند جذابيت هاي جدي تري را ايجاد كرده و رونق بهتري را به بازار ببخشد .
هفته بعد هفته هيجاني تري براي بازار است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
5 مهر 91


