خبر
در نماد ولساپا…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:08 اين سهم افت پي به اي بالايي را داشته است . در بازار اين روز ها سايپا فروشنده ولساپا بوده اما بعضاً شاهد جابجايي هايي نيز بوده ايم كه نمونه ان روز گذشته بود . امروز احتمالاً سهم متعادل خواهد شد . در مورد اين سهم بايد اذعان داشت كه گزارش 6 ماهه خوبي پيش رو ندارد و حتي احتمال تعديل منفي وجود دارد . اما با توجه به شرايط قيمتي وپي به اي محدوده 1750 و 1800 ريال هم براي نوسان گيري و هم خريد سهم با ديد ميان مدت و با احتمال كسب 35% سود در 8 ماه مي تواند مناسب باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 مهر 91


