خبر
در گروه قند با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:37 امروز اتفاق مهم بازگشايي دو شركت قمرو و قنيشا در شرايط فعلي بازار است كه احتمال كاهش قيمت هر دو سهم وجود دارد . اما به نظر ميرسد امروز وضعيت گروه قند كمي بهتر باشد هر چند خريداران در اين گروه عجله اي براي رشد قيمت ندارند و تريجح مي دهند فعلاً جمع كننده سهم باشند .
در صورتي كه جو عرضه در بازار شكل بگيرد نگاه ها به سوي گروه قند بارديگر بيشتر خواهد شد . همچنان در بين شركت هاي اين گروه به دنبال بنيادي ها باشيد و در بين انها 4 شركت قپيرا، قهگمت ،قصفها و قلرست در حال حاضر وضعيت بهتري دارند . در روز هاي قبل در مورد گروه قند صحبت شد و سعي كنيد با گروه سهامداري كنيد نه نوسان گيري …
اما امروز به نظر ميرسد قنيشا با اين اعلام سود و روند بودجه و مختصات فعلي سود كه سود سال 91 را با تعديل به 744 و سود 92 را با كاهش 54% به 353 ريال رسانده است قيمت هاي منطقي محدوده 12000 ريال است و حتي در اين قيمت ها نيز توصيه به خريد نمي شود .
در قمرو اما شرايط ممكن است كمي متفاوت باشد با توجه به سود 1710 ريالي و شرايط اين سهم احتمالاً شاهد بازگشايي به قيمت هاي 14000 ريال براي اين سهم باشيم كه توصيه به خريد و فروش نيز در اين نماد نمي شود .
براي سهامداران هر دو سهم فروش و تعويض با شركت هاي بنيادي گروه توصيه مي شود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 شهريور 91


