خبر
پذيره نويسي امروز كوثر …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:13 گفته مي شود امروز موسسه مالي و اعتباري كوثر پذيره نويسي مي شود . در روز هاي قبل بيان شد كه مدير عامل اين شركت فردي نام آشنا براي بازار يعني عيسي رضايي است كه پيش از اين در مهر اقتصاد تا قبل از سال 88 عملكرد قابل توجهي در بازار داشته است . احتمال اين كه در اين سهم پس از پذيره نويسي و در صورت باز شدن مجدد نماد يك نوسان مثبت را شاهد باشيم وجود دارد . شنيده مي شود براي بخشي از سهامي كه در حال حاضر در بورس عرضه مي شود از قبل مشتري يابي شده و احتمالاً اين پذيره نويسي به سرعت به اتمام ميرسد . البته برخي خبرها حكايت ازاين دارد كه نماد اين سهم پس از پذيره نويسي متوقف مي شود كه بايد اين موضوع را در محاسبات خود لحاظ كرد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
21 مرداد 91


