خبر
كوثري ديگر در راه بازار …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:10 شنيده مي شود كه موسسه مالي و اعتباري كوثر كه وابستگي هايي به مجموعه ساتا و برخي زير مجموعه هاي وزارت دفاع دارد به زودي در بازار پذيره نويسي مي شود . شايد اين يك موضوع عادي و يا بي اهميت باشد و به دليل خرابي وضعيت بازار و بانك ها كسي به آن توجه نكند اما قضيه وقتي جالب تر مي شود كه مدير عامل اين موسسه را بشناسيم …
قديمي تر هاي بازار اسم عيسي رضايي را به خوبي با مهر اقتصاد به يا د دارند كه بازيگر اصلي بازار بود . شنيده مي شود عيسي رضايي مدير عامل اين موسسه است و ممكن است كه بارديگر شاهد تحركاتي جدي در اين نماد باشيم . از همين رو احتمال مي ورد در كوتاه مدت با نوسان احتمالي در اين سهم مواجه شويم .
گروه تحلیل گری بتا سهم
17مرداد 91


