خبر
بازهم گروه قند …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:35 زمزمه هايي از بازار به گوش ميرسد كه بارديگر بورس در حال دخالت در گروه قند و فشار به عرضه توسط سهامداران عمده است . ديروز توسعه صنعتي و بنياد بازهم اين موضوع را انجام داده اما به نظر ميرسد گروه قند هنوز هم يك دور مثبت ديگر براي رشد را خواهند داشت .
نكته مهم اين است كه توجه داشته باشيد وقتي شاخص به 24 هزار رسيد بررسي مجدد شاخص گروه قند بسيار مهم و حياتي است و سهامداران سعي كنند در روزهاي دوشنبه و سه شنبه با چشماني بازتر نسبت به خريد در اين گروه اقدام كنند اما در حال حاضر بازهم مطابق معمول تاكيد مي شود شركت هايي مانند قپيرا، اصفهان، شيروان، هگمتان، لرستان و تا حدودي هم قشهد شركت هاي مناسبي جهت حضور در گروه قند است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
15 مرداد 91


