سهم در گزارش 3 ماهه وضعیت بسیار بدی دارد . فروش شرکت نسبت به دوره قبل از کاهش 40% برخوردار شده هر چند با کنترل هزینه سود عملیاتی کنترل شده است اما گزارش خوبی را راهی بازار نکرده و در پایان با وجود درامد های متفرقه 11 ریال سود ساخته . شرکت حدود43% در فروش و تولید نیز کاهش داشته که امار ناامید کننده ای است . سهم با تعدیل منفی احتمالی مواجه است . به نظر میرسد فروش وساپا نیز منطقی باشد و احتمالاً صف فروش بشود .
شرایط سایپا ...
نوید خاندوزی
جولای 22, 2012

مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

