خبر
شبندر و شراز امروز…
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:25 امروز مجامع حساس شبندر و شراز برگزار می شود که شبندر در گزارش حسابرسی شده پرداخت به صندوق توسعه ملی را داشت که ابهامات زیادی در بودجه شرکت را رقم زده . تسعیر ارز دولتی نیز دیگر نکته مهم سهم است که همین دو قلم سود بیش از 100 تومانی را برای سهم رقم می زند که باید در مجمع توسط مدیران تعیین تکلیف شود .
شنیده می شود در سال 91 این سهم قصد اعلام سود 400 ریالی را برای ادامه سال دارد .
در شراز شنیده می شود تقسیم سود 450 ریالی در دستور کار است . ازاین شرکت نیز اعلام سود 800 ریالی و گزارش 3 ماهه مناسب به گوش میرسد .
گروه پالایش باردیگر می تواند موتور محرک بازار شود البته باید خبرهای خوبی در مجمع به گوش سهامداران برسد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
31 تیر 91
آخرین روزجشنواره فروش ویژه سایت بتاسهم


