خبر
شیرازی ها در بورس!
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:34 این بار نوبت حضور یک شرکت پالایشگاهی شیرازی در بورس است . خصوصی سازی دور جدیدی از عرضه پالایشگاه ها را در بازار آغاز کرده که شیراز یکی دیگر از انهاست . اینشرکت امروز باعرضه 51 میلیون سهم به فرابورس می رسد و با توجه به شرایط خاص آن و سود آوری نسبتاً مطمئن در حالی که سود سال 90 را 509 ریال و سود سال 91 را 586 ریال اعلام کرده با قیمت احتمالی 3500 ریال به بازار می اید .
به نظر میرسد قیمت مناسبی برای سهم باشد و بورس نیز به شدت به قیمتهای اخیر عرضه شده حساس است .
در این سهم احتمال حضور نفت و گاز پارسیان بسیار بالاست و از او به عنوان حامی جدی این سهم یاد می شود .
خرید این سهم برای نوسان گیری و حتی نگهداری 1 هفته با پیش بینی بازدهی حداقل 20% بسیار مناسب است .
گروه تحلیل گری بتا سهم
14 تیر 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


