خبر
بازگشایی وساپا در حالی …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:26 وساپا با این که خبرهای خوبی ازا واگذاری برخی زیر مجموعه ها نمی شنید و بحث از زیان سنگین سهم بود در مجمع با تقسیم سود 480 ریالی کمی دلخوری سهامداران را جبران کرد و از سوی دیگر با بحث این تقسم سود تنها سهامداران باید 8 تومان به ازای هر سهم پرداخت کنند و باقی از سود آنها برای افزایش سرمایه برداشته می شود و مدیر عامل نیز قول داده حق تقدم خیلی زود تبدیل به سهم شود .
اما گفته می شود سهم فردا بازگشایی می شود که وقت خوبی برای بازگشایی در این روز ها نیست .
به نظر میرسد با توجه به جو فعلی بازار سهم تا قیمت های 1100 ریال نیز جای افت داشته باشد و هنوز برای خرید سهم زود است مگر این که سهم در قیمت های محدوده قیمت اسمی بازگشایی شد که ریسک آنچنانی ندارد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
4 تیر 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


