خبر
عرضه شبندر با …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:51 فردا حدود 690 میلیون سهم از شرکتی به بازار می آید که سومین شرکت پالایشگاهی بازار خواهد بود . بند عباس در سال 89 سود اوری اندکی داشته اما در سال 90 با زیان 368 ریالی مواجه بوده که البته گفته می شود به دلیل پرداخت برخی مبالغ به دولت بوده است . در گزارش سال 91 نیز با کمک برخی دست کاری ها سود 143 ریالی به بازار اعلام شده است که کمی غیر منطقی است . البته روند گزارش دهی پالایشگاه ها به همین شکل است که اصفهان نمونه بارز ان است .
اما در مجموع با این شرایط شاید با توجه به جو بازار بخواهند شیرینی این عرضه را برای سهامداران متضرر بازار بیشتر کنند از همین رو خرید در قیمت های 1050 و 1100 ریال شاید منطقی باشد البته گفته می شود برخی محافل از قیمت 1250 ریالی برای عرضه صحبت شده بود .
بایددید حمایتی از سهم صورت خواهد گرفت یا خیر ؟!
عرضه این سهم می تواند شبریر را نیز تا حدودی تحت تاثیر خود قرار دهد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 تیر 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


