خبر
ونوین در حالی که …
تحلیل خبر
بتا سهم – 6:58 گزارش 12 ماهه ونوین حاکی از ان است که گویا سهم نزدیک به 56 تومان سود محقق کرده وسود 50 تومانی را با 12% رشد به 56 تومان رسانده اسیت . گویا سیاست تقسیم سود شرکت همان 30 تومان لحاظ شده اما برخی از احتمال تصویب بالای سود در مجمع خبرمی دهند که احتمالاً 450 ریالی خواهد بود .
شنیده می شود همچنین 250 ریال برای افزایش سرمایه نگاه داشته می شود .
سیستم تقسیم سود شرکت به موقع نیست و این برای ونوین جالب توجه نخواهد بود اما به نظر میرسد رشد موقت را تا 3800 ریال و قبل از مجمع خواهد داشت .
نماد های وابسته به اقتصاد نوین یعنی ساختمان و گروه بهشهر پس از مجمع مورد توجه خواهند بود البته پس از مجمع شرکت و زمانیکه بیش از 300 ریال تقسیم سود صورت گرفت .
گروه تحلیل گری بتا سهم
13 خرداد 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


