خبر
در نماد رکیش و رانفور …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:30 این دو سهم از افت انچنانی در بازار منفی برخوردار نبوده و حتی با انتشار اخبار مثبت می توانند بازهم مورد توجه قرار گیرد .
برخی معتقدند رانفور با افتی موقت تا 1480 تومان باردیگر حرکت به سمت 1600 را آغاز می کند . در این سهم به نظر میرسد برخی شنیده ها از احتمال اعلام سود 2150 ریالی برای رانفور در گزارش 12 ماهه حکایت دارد .
اما رکیش . این سهم شاید از نظر بنیادی کمی با چراغ خاموش حکرت کند اما گفته می شود در طی هفته های گذشته برخی نوسان گیران خاص بازار وارد سهم شده اند و ممکن است روند سهم به طور ناگهانی تغییر کند . توصیه به خرید برای نوسان گیر ی دراین گروه چندان منطقی نیست اما ممکن است ناگهان این شرکت رشد قیمت داشته باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
8 خرداد 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


