خبر
صبانور در شرایط …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:40 سهم به زودی مجمع خود را در تاریخ 16 خرداد برگزار می کند و به نظر میرسد در قیمت های بالای 20000 ریال قرار گیرد .برخی معتقدند که ومعادن به دلیلپ تغییرسیاست تقسیم سود در شرکت های زیر مجموعه تقسیم سود نزدیک به 2000 ریالی در کنور خواهد داشت اما این تقسیم سود کمتر ازاین رقم است .
حضور با مجمع سهم تا حدودی با شرایط فعلی بازار سود و ضرر آنچنانی ندارد و شاید خرید پس از مجمع بهتر باشد اما ممکن است در مجمع بازار با خبرهایی مواجه شود که رشد قمیت پس از ن را رقم بزند . شاید رشد قیمت احتمالی 1000 تا 1500 ریالی از امروز تا قبل از مجمع برای نوسان گیران شیرین تر باشد .
در بدترین شرایط بازگشایی سهم پس از مجمع در قیمت های 18500 ریال خواهد بود .
گروه تحلیل گری بتا سهم
3 خرداد 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


