خبر
دو شرکت حمل و نقل …
تحلیل خبر
بتا سهم – 7:40 دیروز در مورد در مورد حتاید هم صحبت شد که نتیجه مذاکرات برای او بسیار حائز اهمیت است . امروز فشار سنگینی بر روی سهم است که در صورت تحمل اهداف بالاتر مورد پذیرش خواهد بود . به نظر میرسد خریداران دیروز کمی صبر کنند تا نتیجه مذاکرات به طور شفاف تری علنی شود و سپس به این سهم با دید حرکت به سمت بالای 4000 نگریسته شود . البته در صورت نزول قیمت های 3200 و 3300 باردیگر برای خرید خوب است .
برخی در مورد حپترو سوال می کنند که در روز های گذشته نیز عنوان شد که کمی در مورد این سهم احتیاط کنید چرا که بودجه حداکثری زده شده است . به نظر میرسد خروج در قیمت های مثبت و فروش سهم و حق تقدم می تواند ریسک کمتری را داشته باشد .
گروه تحلیل گری بتا سهم
2 خرداد 91
هر گونه استفاده از مطالب سایت بتاسهم پیگرد قانونی دارد


